Skundų nagrinėjimo tvarka
Mūsų elgesio kodeksas buvo sukurta siekiant sukurti tinkamus etinius sprendimus įvairiomis aplinkybėmis. Tačiau neįmanoma aptarti visų situacijų, todėl, jei nesate tikri, kokių veiksmų imtis, rekomenduojame pranešti apie bet kokius rūpesčius ir kreiptis patarimo. Pirmiausia turėtumėte pasikonsultuoti su savo vadovu / vadovu arba pasikalbėti su žmogumi iš personalo skyriaus. Jei ir toliau nerimaujate, kaip elgtis tam tikroje situacijoje, arba jei manote, kad buvo padaryta politikos pažeidimo, kurį reikia ištirti konfidencialiai, turėtumėte susisiekti su HOTLINE.
Apie kokias problemas verta pranešti:
Neteisingas įmonės turto naudojimas
Vagystė, kyšininkavimas ar bet kokia kita finansinė ar materialinė paskata ar apgaulinga veikla, susijusi su įmonės darbuotoju
Piktnaudžiavimas valdžia, diskriminacija, bauginimas, priekabiavimas ar žmogaus teisių pažeidimas
Kiti etikos pažeidimai arba vietos įstatymų ar įmonės standartų pažeidimai, kuriems taikomas šis kodeksas.
Jokios keršto politikos
TN International skatina darbuotojus pasisakyti ir užduoti nuoširdžius rūpesčius ar klausimus apie šią politiką. Bendrovė netoleruos jokios atsakomųjų priemonių darbuotojams, kurie sąžiningai ir sąžiningai pateikia skundus ar praneša apie susirūpinimą.
Palikdami el. Laišką jūs automatiškai sutinkate su asmens duomenų tvarkymo politika